środa, 25 lutego 2009

Tematy na seminarke





9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja biore temat nr 65 czyli akumulatory samochodowe.

Anonimowy pisze...

Ja robię nr 60: "Podstawowe funkcje i budowa układu ABS/ASR".

Anonimowy pisze...

ja poprosze "Sytuacja polityczna Francji na początku XVII wieku"

Anonimowy pisze...

eeee.... Francjiii..... a nie chodzilo panu czasem o Wegry?? :P

Anonimowy pisze...

Marcin M. : 39. (o rozrządzie)

Anonimowy pisze...

a tak serio to sobie 53 wezme :) coś tam o siłach działąjących na samochód w zakręcie

Anonimowy pisze...

bez ziewania pan PrezeS poleci z tematem z mechatroniki.... nr. 59 "System szeregowej transmisji danych CAN"

Anonimowy pisze...

Danio nr 37 klasyfikacja systemów zasilania ZS....wogóle chłopaki ja bym musiał zrobić dwie prezent coby jakiegoś wpisa dostać więc musicie sie na to zgodzić i tyle :)

Major pisze...

Ja jednak musze zmienić tą analize ruchu pojazdu 2osiowego ;/

Biore Trwałosć i nośnosć łożysk tocznych

sorry za zamieszanie jakby co ;p